Uppdrag: nyttig vecka!

Veckan som kommer, alltså start den 19 mars tänker jag köra en väldigt nyttig vecka och bra träning. Jag äter egentligen inte så dåligt men de blir mycket bröd och pasta ibland. Jag vill prova detta och se om det blir någon förändring med min kropp, om jag känner mig piggare och gladare. Jag är inte en människa som skulle klara av att gå på en diet under en lång tid, tycker att man ska unna sig i livet. Men att rensa sin kropp lite då och då tror jag bara är bra.

Har funderat på det där med detox också? När man dricker vatten blandat med något, inte får varken röka eller dricka kaffe( vilket jag ändå inte gör), sen får man heller inte äta vissa saker. Utan man ska mest dricka detox drickan för att få ut alla slaggprodukter. Det vill jag också prova på någon gång. Tänk bara vilken skön känsla att rensa ut kroppen på massa skit? Har ni några tips på detoxs kurer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback